Тест 8. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГУ
1. Неінтегровані маркетингові структури - це:
структури, які здійснюють свою діяльність комплексно і керуються з одного координуючого центрувідділ збуту, відділ збуту з маркетинговими функціями, спеціалізований відділ маркетингу, сучасний відділ маркетингу
сукупність відповідних підрозділів, не скоординованих у своєму впливові на споживачів
кількість продуктів, наявні канали збуту, фінансові ресурси фірми тощо
2. Функціональна структура служби маркетингу передбачає:
наявність на підприємстві кількох керівників маркетингу, відповідальних за певний товар і підпорядкованих віце-президенту з маркетингунаявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні сегменти споживачів
розподіл обов'язків між відділами щодо виконання певних маркетингових функцій (планування продукції, маркетингові дослідження, реклама, збут, сервіс)
наявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні регіональні ринки
3. Товарна структура служби маркетингу передбачає:
наявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні сегменти споживачівнаявність на підприємстві кількох керівників маркетингу, відповідальних за певний товар і підпорядкованих віце-президенту з маркетингу
наявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні регіональні ринки
розподіл обов'язків між відділами щодо виконання певних маркетингових функцій (планування продукції, маркетингові дослідження, реклама, збут, сервіс)
4. Регіональна структура служби маркетингу передбачає:
наявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні регіональні ринкинаявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні сегменти споживачів
наявність на підприємстві кількох керівників маркетингу, відповідальних за певний товар і підпорядкованих віце-президенту з маркетингу
розподіл обов'язків між відділами щодо виконання певних маркетингових функцій (планування продукції, маркетингові дослідження, реклама, збут, сервіс)
5. Сегментна структура служби маркетингу передбачає:
розподіл обов'язків між відділами щодо виконання певних маркетингових функцій (планування продукції, маркетингові дослідження, реклама, збут, сервіс)наявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні регіональні ринки
наявність на підприємстві кількох керівників маркетингу, відповідальних за певний товар і підпорядкованих віце-президенту з маркетингу
наявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні сегменти споживачів
6. Матрична організаційна структура передбачає:
поєднання функціонально-товарної, функціонально-регіональної і товарно-регіональної структуррозподіл обов'язків між відділами щодо виконання певних маркетингових функцій
наявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні регіональні ринки
наявність на підприємстві окремих відділів, діяльність яких орієнтована на певні сегменти споживачів
7. Контроль маркетингу - це:
процес визначення, оцінки та інформування щодо відповідності реального стану встановленим нормамкомплексна періодична ревізія (перевірка) зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій та окремих видів маркетингової діяльності фірми
визначення вузьких місць у системі маркетингу, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності
вивчення фактичного стану маркетингу на фірмі
8. Маркетинговий аудит - це:
процес визначення, оцінки та інформування щодо відповідності реального стану встановленим нормамкомплексна періодична ревізія (перевірка) зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій та окремих видів маркетингової діяльності фірми
визначення вузьких місць у системі маркетингу, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності
вивчення фактичного стану маркетингу на фірмі
9. Контроль збуту передбачає визначення:
обсягу продажу, кількість оборотів товарних запасів, оборот товарних запасів у дняхобсягу продажу продукції підприємства до загальногалузевого обсягу продажу
зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій та окремих видів маркетингової діяльності фірми
планових показників збуту продукції
10. Контроль результатів маркетингової діяльності включає оперативний контроль і передбачає аналіз:
збуту, частки ринку, прибутковості, неекономічних показниківобсягу продажу, кількість оборотів товарних запасів, оборот товарних запасів у днях
зовнішнього середовища маркетингу, цілей, стратегій та окремих видів маркетингової діяльності фірми
планових показників збуту продукції