Література з маркетингу

 

Джек Траут. “Дифференцируйся или умирай!”

61.png

Книга "Диференціюйся або помирай"!, написана Джеком Траутомвходит в нову серію видавництва "Пітер", адресовану російським бізнесменам і керівникам вищої ланки. Ця робота логічно розвиває ідеї позиціонування Траута. Десятки перевидань цієї книги на багатьох мовах світу свідчать про нескороминущу актуальність теми. Насправді, автори розповідають про те, як створити для себе (свого бренду) чарівно привабливі і вигідні відмінності у свідомості споживача. Саме диференціювання дозволяє зайняти вигідну позицію у свідомості споживача і отримати таким чином реальну конкурентну перевагу на ринку. Крім того, це видання містить масу прикладів, написаних за узгодженням з Джеком Траутом Олексієм Сухенко - російським представником компанії Trout&Partners. Ця книга потрібна усім керівникам, які бачать свій бізнес в довгостроковій перспективі.

 

Эл Райс  Джек Траут  А. П. Исаева. “Непреложных закона маркетинга”

62.png

Эл Райс і Джек Траут – відомі у світі стратеги в області маркетингу, провідні фахівці з консалтингу. Їх послугами користуються найбільші корпорації Північної і Південної Америки, Японії, Китаю, Гонконгу, Південної Кореї.

 

Эл Райс,  Джек Траут. Маркетинговые войны

56.png

Ви тримаєте в руках один з найгеніальніших у світі підручників по маркетингу. Легка, інформативна, надзвичайно практична книга. Чи не з першого дня виходу у світ (у 1986 р.) вона стала настільним посібником для сотень тисяч професіоналів у всьому світі. У розвинених країнах сьогодні неможливо знайти фахівця з маркетингу, керівника компанії або менеджера, який би не простудіював цю книгу, як не знайти і серйозної книги з маркетингу, в якій би автори не посилалися на «Маркетингові війни».

 

Филип Котлер. Основы маркетинга

33.png

Філіп Котлер, один з провідних світових фахівців в області маркетингу. Він є першим володарем нагороди Американської маркетингової асоціації "Distinguished Marketing Educator", удостоєний звання професора в області міжнародного маркетингу Школи менеджменту Kellogg Університету Northwestern, відмічений компанією S.C. Johnson. Філіп Котлер – автор більше 30 книг, більшість з яких є фактично базовими посібниками з маркетингу. Серед них, зокрема – "Маркетинг від А до Я", "Маркетинг. Менеджмент", "10 смертельних гріхів маркетингу", "Маркетинг по Котлеру", "Маркетинг 3.0" і інші. Крім того, Філіп Котлер автор багатьох книг з маркетингу і менеджменту, а також понад 100 статей для провідних журналів. Єдиний автор, хто тричі удостоювався щорічної премії Alpha Kappa Psi, що привласнюється за кращу статтю в "Journal of Marketing". Має безліч звань і нагород за видатний вклад в маркетинг. Він отримав міру магістра економіки в університеті Чикаго і звання доктора філософії. Батьки Котлера жили на Україні, а після революції емігрували в США.

 

Котлер Филип.  Маркетинг 3.0: от продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе

34.png

Нова книга всесвітньо відомого гуру маркетингу Філіпа Котлера «Маркетинг 3.0» для багатьох стане одкровенням і лише для найдосвідченіших в маркетингу буде підтвердженням того, про що вони самі інтуїтивно вже давно здогадувалися. У розвинених країнах вже сьогодні (а в тих, що розвиваються – дуже скоро) розраховувати на перемогу над конкурентами зможе тільки та компанія, яка освоїть і почне застосовувати у справі маркетинг 3.0. Говорячи коротко, це спосіб щонайтоншого, витонченого впливу на споживача, при якому зачіпаються не лише розум і емоції, але і душа людини. Скористайтеся ним, і незабаром усі покупці і клієнти ваших конкурентів перейдуть до вас. Книга буде корисною не лише для практикуючих маркетологів, менеджерів різного рівня, але і викладачам і студентам.

 

Котлер Ф. Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

51.png

Ця книга Філіпа Котлера представляє 80 простих, але цінних і корисних концепцій, які допоможуть будь-якому менеджерові стати професіоналом своєї справи і приймати грамотні рішення. Не дивлячись на те, що Філіп Котлер більше спеціалізується на маркетингу, він  дає величезну кількість ділових рад для менеджерів. У книзі описуються інструменти маркетингу і менеджменту, які змінюються з часом. Використайте цю книгу з менеджменту Філіпа Котлера в якості настільного примерника отримання цінних знань.

 

Джоан Магрета. Руководство по разработке стратегии. Майкл Портер

52.png

У цій книзі з менеджменту розповідається як утримувати свої ринкові позиції упродовж десятиліть. Майкл Портер говорить про часті помилки, які допускають безграмотні керівники підприємств. Прочитавши цю роботу, ви зможете побудувати грамотну стратегію розвитку своєї компанії. Особливе місце в цій книзі з менеджменту відводиться проблемі конкуренції і збільшення частки ринку. Робота пропонуватиметься власникам і керівникам компаній, а також тим, хто хоче ними стати.

 

Гейтс Билл. Дорога в будущее

40.png 

Біл Гейтс, глава корпорації Microsoft, роздумує про дивовижні можливості і непрості проблеми інформаційного століття, що настає. Він розкриває перед читачем своє бачення майбутнього, розповідає про основи інформатики, розвиток світової комп'ютерної індустрії, про вплив обчислювальної техніки на усі сторони життя суспільства, у тому числі на бізнес і освіту. Приділяє багато уваги минулому, сьогоденню і майбутньому глобальної мережі Internet. Читачі будуть знати про знаменитий будинок Біла Гейтса, куди він переїхав у кінці 1996 року. Книга складається з передмови, 12 глав, післямови і покажчика; розрахована на найширше коло читачів.

 

Витале Джо. Как ввести покупателя в транс. Новая психология продаж и маркетинга

35.png

Уявіть, що ви володієте технікою маркетингу і продажів, яка по своєму ефекту схожа на чаклунство! Наприклад, за допомогою правильних слів, сказаних в правильний час, ви перетворюєте покупців, не бажаючих придбавати ваш товар або послугу, в постійних клієнтів... Думаєте, неможливо? Якщо ви дізнаєтеся секрети "купівельних трансів" від гуру маркетингу Джо Вітале, у вас вийде усе це і навіть більше! Скомбінувавши основи прицільного маркетингу з новітньою технікою впливу і переконання, автор демонструє, як ввести покупця в "купівельний транс" – особливий стан свідомості, в якій він стає більше навіюваним і поступливим, чим зазвичай. Ввівши потенційного покупця в "купівельний транс", ви зможете позиціонувати себе і свій продукт в його свідомості так, що він неминуче прийме рішення на користь придбання.

 

Витале Джо. Каждую минуту рождается еще один покупатель

41.png

Ви тримаєте в руках книгу Джо Вітале, присвячену методам продажів і маркетингу найбільшого шоумена у світі, справжнього генія і неперевершеного майстра робити гроші Финеаса Тейлора Барнума. У своїй діяльності Барнум успішно використав методи, що активно застосовуються в сучасній рекламі і маркетингу. Уміло маніпулюючи чутками, він грав на людській цікавості, заробляючи на цьому величезні прибутки. На честь Барнума навіть був названий психологічний феномен (ефект Барнума), який частково проявляється у вірі людей в астрологію і хіромантію. Принципи Барнума прості, ефективні і безсмертні; і Витале доводить, що вони цілком застосовні в діяльності сучасних компаній. Безперечна гідність цієї книги в тому, що вона дуже захоплююче написана, повна цікавих історій з життя «короля обдурювань», як Барнума називали ще за життя, а також корисних порад і ідей не лише для бізнесу, але і для особистого життя.

  

Джо Витале. Гипнотические рекламные тексты: Как искушать и убеждать клиентов одними словами

43.png

Книги Джо Вітале розходяться мільйонними накладами. Як ви думаєте, чому? Мабуть, автор уміє переконувати людей і впливати на них, буквально зачаровуючи, гіпнотизуючи їх мистецтвом слова. Кар'єра письменника Джо Вітале розпочиналася з написання рекламних текстів, тому автор зі знанням справи пропонує чітку і послідовну методику написання текстів, так званий гіпнотичний лист. Використовуючи гіпнотичний стиль, можна написати рекламне оголошення, яке чарівним чином вплине на свідомість споживача, і він неодмінно зробить те, що вам від нього треба. Ефективність своєї методики автор підкріплює прикладами з життя відомих копірайтерів і письменників. Книга буде цікава в першу чергу маркетологам, рекламістам, копірайтерам, PR-менеджерам, а також усім, хто хоче за допомогою текстів навчитися переконувати інших.

 

Откровения рекламного агента - Огилви Дэвид

70.jpg

Кар'єра Девіда Огілві — приклад для наслідування амбітних молодих людей, прагнучих підкорити вершини будь-якого бізнесу, а його книги, — «Біблія» для багатьох поколінь рекламістів. Цілеспрямованість, гострий розум і дисципліна дозволили честолюбному вихідцеві з Шотландії підкорити Медісон-авеню і стати власником рекламного агентства, що здобуло завдяки його імені світову популярність. Написана близько п'ятдесяти років тому, розумна і захоплююча книга «Одкровення рекламного агента» містить ділові поради для усіх, хто починає свою кар'єру.

 

Реклама - Джефкінс Ф. Бібліотека українських підручників

_title_(3).jpg
 
Це перше видання українською мовою одного з найпопулярніших британських посібників з реклами. Він витримав чотири видання й успішно використовується тисячами читачів» які займаються практичною рекламною діяльністю або навчаються цій справі. У посібнику подається інформація про те, як ефективно організувати рекламу, знайти ринки збуту продукції, як привернути увагу до цієї продукції, як забезпечити її просування на ринку і провести рекламну кампанію тощо. Розглядається багато практичних ситуацій, наводяться численні приклади, ілюстрації.
Для керівників підприємств, підприємців, зацікавлених в організації рекламної діяльності, студентів, які вивчають рекламні технології.

 

Брайан Трейси. “100zakBiznesa.htm”

64.png

Чому одні люди досягають успіху у бізнесі більше інших? Чому одні підприємства процвітають, тоді як інші терплять крах? Відомий лектор і письменник з питань бізнесу знайшов відповіді на ці дуже важкі питання. У своїй книзі він представляє набір принципів, або 'універсальних законів', які лежать в основі успіху ділових людей всього світу. Практичні рекомендації Трейси мають вигляд 100 доступних для розуміння і простих в застосуванні законів, що відносяться до найважливіших сфер праці і бізнесу. Він також наводить приклади з реального життя, які наочно ілюструють, як працює кожен із законів, а також пропонує читачеві вправи по застосуванню цих законів в роботі і житті.

 

Клод Хопкинс  Александр Павлович Репьев. “Моя жизнь в рекламе”

65.png


Упродовж десятиліть ця книга була не лише одним з безперечних бестселерів на ринку видань, присвячених рекламі, але справжньою біблією для декількох поколінь рекламістів. Визнаний майстер і геній продажів, Клод Хопкінс провів багато років в самому вирі реклами. За його плечима сотні запаморочливо вдалих рекламних кампаній. Він був і залишається неперевершеним копірайтером. Ним запущені багато марок, процвітаючих і сьогодні. На його рахунку сотні методів реклами, що продає. У цій книзі, що включає дві його роботи «Моє життя в рекламі» і «Наукова реклама», він систематизував і узагальнив свій феноменальний досвід. Як всякий справжній майстер, Хопкінс не лише ділиться з читачем корисними порадами, необхідними навичками і повчальними історіями, але і передає власне відношення до своєї справи як до найцікавішого заняття на світі — одночасно творчому, трудомісткому і дуже людяному. Книга призначена маркетологам, співробітникам рекламних агентств, але також буде цікава і широкому колу осіб, що цікавляться життям знаменитих людей.

 

Жан-Мари Дрю. “Ломая стереотипы”

66.png


Перед вами воістину революційна книга, яка з моменту появи в 1995 р. буквально підірвала світ реклами, змусивши по-новому поглянути на цей бізнес. Її автор, французький вчений Жан-Мари Дрю, що став всесвітньо відомим і шанованим класиком рекламної справи, зумів не лише наочно продемонструвати найбільш стійкі 'штампи' масової свідомості, але і показав, як, зруйнувавши їх, добитися успіху, обійти конкурентів, зайняти свою нішу на ринку. Перекладена багато мов, «Ламаючи стереотипи» – це біблія не лише для рекламістів, підприємців, маркетологів, журналістів, але і для усіх тих, хто не боїться мислити творчо, самоудосконалюватися, розсовувати рамки своєї свідомості. Ми упевнені, що і російський читач знайде цю книгу корисною і цікавою, а новаторські ідеї Ж.-М.Дрю гідними найпильнішої уваги і вивчення.

 

Полное руководство для менеджера по продажам – Трейси Брайан

67.png

Сучасний менеджер по продажах має бути одночасно мудрим стратегом, наставником, гнучким керівником і харизматичною особою, здатною мотивувати торгових агентів для досягнення великих успіхів. Автори показують, як важливі в керівництві процесом продажу ключові якості лідера. У книзі представлені як практичні, так і теоретичні принципи роботи : підбір торгових агентів відповідно до чітко певної стратегії і консолідуючої ідеї, послідовна передача повноважень і ефективний вибір цілей.

 

Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя - Линдстром Мартин

68.png

Бюджет експериментальних досліджень, покладених в основу цієї книги, склав більше 7 000 000 доларів. Грунтуючись на широкомасштабному дослідженні в області нейромаркетингу, Мартін Ліндстром відкриває несподівану правду про те, що привертає увагу покупців і примушує їх розлучитися зі своїми грошима. Якщо ви хочете дізнатися, наскільки важливі логотипи брендів і ефективна реклама, що впливає на підсвідомість; як основні світові релігії впливають на купівельну поведінку; яке враження насправді справляють обмеження і попередження про шкоду здоров'ю і чи виправданий сексуальний підтекст в рекламі, — уважно прочитайте цю книгу. Ви здивуєтеся тому, як багато з того, що, як вам здавалося, ви знали напевно відносно ухвалення рішень про купівлю, виявиться в корені невірним. Ця книга буде корисна не лише професійним маркетологам, вона неодмінно зацікавить усіх, хто хоч раз потрапляв в мережі рекламістів, що намагаються завоювати нашу лояльність, наші гроші і наші уми.

 

Гаркавенко С.С. Маркетинг

31.png

Підручник складається з двох частин. З метою формування у студентів логіки прийняття маркетингових рішень в конкретних ситуаціях, у новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуації – теоретичний анонс – аналіз ситуації – висновки у формі відповіді на запитання "Яке рішення слід прийняти?" Теоретичний і практичний матеріал підручника подано за модульним принципом і викладено в діалоговій формі. Практикум також має дискусійний характер і наголошує на альтернативності маркетингових рішень. Зміст підручника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Підручник адресовано студентам вищих навчальних закладів очної, заочної та дистанційної форм навчання.

 

С. І. Чеботар, Я. С. Ларіна, О. П. Луцій, М. Г. Шевчик, Р. І. Буряк, С. М. Боняр, А. В. Рябчик, О. М. Прус, В. А. Рафальська. Маркетинг

30.png

Підручник, практикум і навчально-методичний комплекс з маркетингу підготовлені викладачами кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національного аграрного університету спільно з кафедрою маркетингу Європейського університету. Книга містить закінчений навчальний комплект з дисципліни «Маркетинг». Теоретичні положення підручника підкріплені практикумом, який включає ситуаційні завдання (міні-кейси) та тести для контролю знань по кожній з тем підручника. Коментарі, плани лекцій та практичних занять, програма з дисципліни та інші методичні матеріали наведені в методичному комплексі. Книга призначена для студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів України, буде корисною в діяльності маркетингових служб підприємств та організацій.

 

Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A.

_title_(4).jpg

Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, зокрема щодо організації та управління товарним рухом, оптової та роздрібної торгівлі у каналах розподілу. Висвітлено концептуальні засади розуміння маркетингової політики розподілу та маркетингової логістики, державної закупівлі та державного замовлення, вибору маркетингової політики та каналів розподілу. Посібник містить багато прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення, а також практикум з усіх розділів курсу.
Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям із маркетингу підприємств і установ, широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингової політики розподілу.

 

Маркетинг - Петруня Ю.Є. 

_title_(5).jpg
 
Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга — інформативна. Автор викладає матеріал живою, легкою мовою, що робить посібник доступним і цікавим.
Для студентів, які вивчають дисципліну "Маркетинг". Книга буде корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.

 

Організація торгівлі - Апопій В.В. Бібліотека українських підручників

_title_(2).jpg

У підручнику висвітлені нові теоретичні положення і наукові підходи, які базуються на теоріях систем та організації, розглядаються сучасні концепції і тенденції, наукові обґрунтування організаційних структур і моделей, розкриті закони і принципи організації, умови їх реалізації, єдність структури і організаційних процесів, суть і зміст синергетики в організації торгівлі.
Підручник призначений насамперед для студентів, котрі навчаються за спеціальностями торговельно-економічного профілю, також для менеджерів, маркетологів, магістрів, аспірантів, спеціалістів і керівників у сфері товарного обігу.

 

Ціни і ціноутворення - Шкварчук Л.O. 

_title_(6).jpg

У посібнику розглядаються принципи встановлення цін на продукцію та послуги підприємств усіх форм власності. У ньому висвітлено особливості кла­сифікації цін, фактори впливу на їх рівень, основи державного регулювання цін, що діють в Україні. Подано порівняння українського та зарубіжного цінового регулювання та зовнішньоторговельних цін. Значну увагу приділено нормативній та законодавчій базі сучасного ціноутворення. Посібник містить тестові та прак­тичні завдання, що допоможуть у перевірці одержаних теоретичних знань.
Для студентів економічних спеціальностей.

 

Маркетингова цінова політика - Литвиненко Я.В.

_title_(8).jpg

У посібнику ціна розглядається як економічна категорія, що в умовах ринкової економіки виконує важливі функції і розраховується на визначених принципах. Наводяться струк­тура вільної ціни, особливості її елементів, визначаються чин­ники, які впливають на рівень цін, подається класифікація цін за різними ознаками. Висвітлено питання державного регулю­вання ціноутворення, принципи та методи його здійснення в Україні, особливості регулювання цін в інших країнах світу. Розкриваються особливості маркетингової цінової політики підприємства, методичні підходи, етапи та конкретні методи її розробки. Посібник містить контрольні запитання та завдан­ня для перевірки знань студентів, тести і відповіді на них. Наво­дяться завдання для розв'язання на практичних заняттях та ме­тодики вирішення окремих із них.
Для студентів економічних спеціальностей. Книга буде ко­рисною також аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів, науковцям і економістам-практикам.

 

Яненко Ярослав Васильевич. Настольная книга менеджера по рекламе

36.png

Отже, відбулося! Вас узяли на посаду менеджера по рекламі. Можливо, ви спочатку навіть зраділи: чого вже тут складного?! Припустимо, що дорогою додому ви обзавелися товстючим томом про маркетинг і рекламу. Не засмучуйтеся, якщо після прочитання десятка сторінок вас почало хилити на сон, - не ви перший, не ви останній. Проте за читанням цієї книги ви навряд чи заснете. Тут немає місця нудному теоретизуванню – практика, практика і ще раз практика! Уміння прийдуть з досвідом, зараз же для вас важливо не робити помилок, чому і навчить вас пропонована книга, написана людиною, що пропрацювала десять з гаком років в рекламному агентстві.

 

Балыко Диана. Запретов.net. 40 правил НЛП для жизни в кайф

37.png

Порушуючи усі відомі заповіді, грішивши із смаком і використовуючи на практиці нехитру, але дієву техніку НЛП, можна перетворити своє життя на безперервний потік задоволення, успіху і гармонії. Вам дозволяється пити і палити, вдаватися до обжерливості і вбивати викрадачів вашого часу, лінуватися і заздрити, красти гарний настрій і вимагати від життя кращого, поринати у мрії і гордитися собою, лаятися матом і створювати власну релігію. Головне – залишатися при цьому в гармонії з собою і зі світом. Цьому і навчить наша книга. Книга для тих, хто живе повноцінним життям сьогодні, а не відкладає її до пенсії.

 

Шейнов Виктор Павлович.  Искусство торговли. Эффективная продажа товаров и услуг

38.png 

Продаж товарів і послуг — процес психологічний. Проте саме знань психології якраз і бракує вітчизняним бізнесменам і торговим працівникам. У справжній книзі усе необхідне для оволодіння ефективною технікою продажу товарів і послуг. У ній міститься велика кількість прийомів і рекомендацій, перевірених практикою в умовах країн СНД і Балтії. Матеріал книги апробований на численних практичних заняттях і тренінгах, що проводилися автором з продавцями усіх рівнів. Книга адресована тим, хто займається продажами — від менеджерів вищої ланки до торгових агентів і продавців. Ви – знавець маркетингу. Як переконати в цьому оточення?

 

Андерсон Крис. Длинный хвост. Новая модель ведения бизнеса

39.png

Попит на маловідомі продукти такий малий, що робить безглуздим їх виробництво і поширення. Але сумарна вартість маловідомих товарів в мільйони разів перевищує вартість хітів. А коли кожен споживач може знайти інформацію про будь-який товар — майбутнє будь-якої індустрії пов'язане з вузькими нішевими ринками. Потрібні лише інструменти, що дозволяють враховувати бажання кожної конкретної людини. Ця книга (одна з найбільш значимих книг про бізнес останнього десятиліття) пропонує такі інструменти. Цілком робітники, перевірені на практиці. Ідея «довгого хвоста» застосована до інтернет-торгівлі, видавничого бізнесу, музики, кіноіндустрії, виробництва іграшок, кухонного начиння, реклами. до чого завгодно. Книга призначена для підприємців і людей, бажаючих знати своє майбутнє.

 

Басовский Леонид Ефимович. Маркетинг. Курс лекцій

42.png

Найбільш короткий і доступний сучасний фундаментальний учбовий курс, в якому викладені основи теорії і практики маркетингу. Описаний увесь комплекс механізмів і основних елементів маркетингової діяльності. Показано, як використати маркетинг в умовах російської економіки перехідного періоду, як формувати стратегію господарської діяльності, засновану на маркетинговій концепції, як вирішувати завдання, що виникають в роботі керівників, економістів і інших фахівців організацій. Призначений для студентів, викладачів, керівників і фахівців підприємств і організацій, підприємців.

 

Плотников Аркадий. Трудные клиенты – работа с возражениями

44.png

Усі групи людей – малі фірми, глобальні компанії, домогосподарства, країни, нації і міжнародні організації – можуть розглядатися як споживачі конкретних товарів, послуг і ідей. Продаж, кажучи по-науковому, – це процес передачі товарів і послуг з рук того, хто ці товари і послуги робить, в руки того, хто зможе отримати з їх застосування максимальну вигоду. Купівля-продаж став світовою справою в повному розумінні цього слова. Продаж зв'язаний з мистецтвом переконання (їм повинна володіти сторона, що продає).

 

Елина Евгения Аркадьевна. Семиотика рекламы

45.png

Справжній навчальний посібник, призначений для майбутніх фахівців в області рекламної діяльності (спеціальність «Реклама», спеціалізація «Менеджмент рекламної справи»), знайомить студентів з основними знаковими і естетичними функціями реклами, дає уявлення про такі важливі поняття семіотики і культури в цілому як знак, текст, символ, знакова система. Навчальний посібник допоможе в організації рекламного повідомлення і його аналізі, оскільки пропонує декілька варіантів конструювання і інтерпретації реклами і досліджує семіотичні і естетичні можливості її дії на свідомість і підсвідомість споживачів.

 

Бердышев Сергей Николаевич. Рекламный текст. Методика составления и оформления

46.png

Справжній посібник пропонує читачеві широкий огляд ефективних технологій по створенню оригінальних і якісних рекламних текстів будь-якого об'єму і будь-якої міри складності. Видання охоплює такі теми, як складання і дизайн тексту, підбір лексики, робота із стилем, графічний супровід тексту, створення текстів і гіпертекстів для Інтернету та бодіарту.

 

Хардинг Грэхем, Уолтон Пол. Вы знаток маркетинга

47.png

Автори цієї книги не лише великі жартівники, але і відмінні порадники. Вони навчать вас, як переконати оточення в тому, що ви – неперевершений фахівець з маркетингу. Щоб навчитися упевнено міркувати про сучасні концепції маркетингу і вражати співрозмовників своєю обізнаністю в тонкощах асортиментної або рекламної політики, вам не доведеться штудіювати товстючі томи класиків маркетингу. Досить засвоїти основні принципи ведення бесіди про сучасний маркетинг, вивчити декілька ключових слів і виразів і мати хороше почуття гумору. У книзі викладені основні відомості про теорію і практику маркетингу, які при грамотному застосуванні дозволять пустити пил в очі навіть досвідченим маркетологам. Книга призначена усім, кому подобається справляти на оточення враження своєю обізнаністю.

 

Левитас Александр. Больше денег от вашего бизнеса: скрытые методы увеличения прибыли

48.png

Доходність майже будь-якого бізнесу можна істотно підняти, інший раз на десятки відсотків, причому зробити це можна майже без витрат, малобюджетними засобами, за рахунок використання прихованих можливостей бізнесу. У книзі обговорюються конкретні чинники і прийоми для вирішення цього завдання — підвищення ефективності реклами, пошук оптимальної ціни, повторні продажі, скорочення витрат і збільшення суми чека. Вона буде цікава власникам і керівникам малих і середніх підприємств, філіальних мереж, а також співробітникам відділів реклами, продажів і маркетингу.

 

Рафел Нейл,  Рафел Мюррей. Как завоевать клиента

49.png

У цій книзі Мюррей і Нейл дають чіткі і ясні відповіді на подібні питання. Вони пропонують такі прийоми, які допоможуть діловим людям завоювати і прив'язати клієнтів до свого бізнесу, поступово перетворивши їх на гарячих прибічників саме цієї фірми. Автори подібно розглядають рекламні можливості різних засобів масової інформації і дають чіткі рекомендації, як найефективніше використати газети, радіо, телебачення, поштовий зв'язок і т. д.

 

Дымшиц Михаил.  Потребительная лояльность: Механизмы повторной покупки

50.png

Лояльний покупець – хто він і як зробити інших потенційних покупців «лояльними»? Автор пропонованої увазі читачів книги виходить з переконання, що тільки конкретна поведінка і суми, витрачені повторно на той же товар або в тому ж місці, можуть розглядатися як вимірний і контрольований параметр споживчої поведінки. Зацікавленість тільки у безпосередній поведінці і практично повне ігнорування «потенційних» клієнтів – такий підхід автор вважає найбільш ефективним. У книзі описується механізм первинною і повторною покупок, наводяться методики за оцінкою чинників, що впливають на обізнаність покупця про ціну і його мотивацію. Автор також детально розглядає способи формування стійкої споживчої переваги.

 

Андрей Анатольевич Мамонтов. Практический пиар

53.png

Сьогодні для ефективної роботи PR-менеджеру недостатньо особистої чарівливості і володіння широко відомими методиками. Грамотний PR спеціаліст - це не лише творець, але і менеджер, вирішальний завдання бізнесу : отримання додаткового прибутку, завоювання лідерства, роботи впливу. Це професія, що вимагає широкого кругозору і аналітичного мислення. У основу матеріалу книги ліг багаторічний досвід автора в області російської практики PR. Запропоновані перевірені в роботі, ефективні методики підготовки текстів для ЗМІ, розробки привабливих заголовків, розсилки прес-релізів, організації пресс-міроприємств, створення новин при їх відсутності, ведення інформації на сайті і корпоративному блозі і багато інших. Книга рекомендується керівникам і співробітникам відділів PR, реклами, маркетингу, а також викладачам і студентам відповідних спеціальностей.

 

Стюарт Даймонд,  Владимир Хозинский. Переговоры, которые работают

54.png

Стюарт Даймонд, професор Уортонской школи бізнесу, один з самих затребуваних експертів по переговорах, пропонує працюючу схему проведення переговорів, яка допоможе вам добитися свого і ще трохи більшого у будь-якій ситуації: від купівлі велосипеда до переговорів про злиття компаній. Головне в переговорах, на його думку, - дуже ясне розуміння своєї мети і мети опонента. В цьому випадку ви можете маневрувати, знаходити нові нестандартні способи досягнення бажаного, і можете запропонувати опоненту саме те, що він чекає (чи рівноцінну заміну). А коли загальний переговорний пиріг стає більше, ваші частини теж збільшуються.

 

Роберт Тору Кийосаки. Если хочешь быть богатым и счастливым не ходи в школу

55.png


Книга навчить, як набути нових навичок, які забезпечать Вам успіх і процвітання незалежно від загального стану економіки. Для широкого кола читачів.

 

Сержио Зимен. Бархатная революция в рекламе

57.png


Сьогодні на споживача обрушується потужний потік рекламної інформації. Вибрати між «хорошим» і «кращим» майже неможливо. Напевно, тому усі рекламісти світу в один голос відмічають спад ефективності традиційних рекламних підходів.

 

Дэвид Д'Алессандро. Войны брендов

58.png

Як перемогти у війні — непримиренній війні брендів? Як зробити торгову марку непереможною? Як уникнути помилок в процесі брендингу? Адже ці помилки допускають навіть найвідоміші фірми. Що треба зробити, щоб ваша фірма досягла успіху? На ці і множина інших, пов'язаних з ними, питань відповість книга, написана одним з кращих у світі фахівців з маркегингу Дэвидом Д'Алессандро. Керуючись своїм найбагатшим досвідом, автор пропонує декілька правил створення воістину непереможного бренду.

 

Ли Якокка. Карьера менеджера

59.png


Ли Якокка — один з найвідоміших в останні двадцять років представників ділового світу США. Його автобіографія є бестселером, в якому в живій і захоплюючій манері крок за кроком описується сходження обдарованого і беручкого менеджера від студента-стажиста до керівника видатного у світі автогіганта.

 

Антон Вуйма. “Черный PR. Защита и нападение в бизнесе и не только”

60.png

Чорний - не означає брудний. Чорний PR - це чесна інформаційна боротьба, в якій перемагають кращі. Ви фахівець з реклами або по зв'язках з громадськістю? Тоді ця книга дасть вам принципово нові можливості, які дозволять перевершити багатьох. Ви підприємець, і вам потрібно пробитися на ринок з вашим товаром? І ви не знаєте, що робити з конкурентом? Є ефективний і безкровний спосіб нападу – чорний PR! Ви підприємець, і останнім часом ваш бізнес висить на волосині із-за ланцюга рокових випадковостей? Вам здається, що вас переслідує лиха доля? Навряд чи - швидше за все - чорний PR конкурента. Як захиститися від нього? Є надійний спосіб - чорний контр-PR! Ви не підприємець і не маєте ніякого відношення до бізнесу? Хочте знати, як робляться скандали? Хто режисує мітинги, демонстрації і навіть революції? Кому треба, щоб ви дізнавалися (чи не дізнавалися) про пікантні події у верхньому ешелоні влади? У цій книзі ви знайдете відповіді на усі ці питання. Ця книга - практичне керівництво до дії. З цієї книги ви дізнаєтеся, що робиться за кулісами велетенського театру, який називають цивілізацією. І - як стати одним з його режисерів.

 

Игорь Борисович Манн. “Маркетинг на 100 %. Как стать хорошим менеджером по маркетингу”

63.png

Перед вами книга російського гуру маркетингу Ігоря Манна — добра, іронічна і надзвичайно корисна! Автор ділиться з читачами своїм досвідом роботи і дає неоцінимі поради, які потрібні кожному маркетологові : як початкуючу, так і таку, що має власний багатий досвід роботи в маркетингу. Втім, книгу можна рекомендувати не лише маркетологам, але і підприємцям, керівникам фірм і підрозділів компанії. Врешті-решт, доля їх бізнесу багато в чому залежить від того, якими маркетологами вони самі є і які маркетологи на них працюють.

 

Стимулирование продаж - Климин Анастасий

69.png

«Хочеш збільшити об'єми продажів – стимулюй»! – девіз сучасних маркетологів. Промоушн-акції, презентації, конкурси, лотереї і нескінченна різноманітність знижок витісняють іміджеву і товарну рекламу. Так що ефективніше – стимулююча, товарна або іміджева реклама? І як зробити так, щоб і об'єм продажів виріс, і імідж у свідомості покупця закріпився? Автор на великій кількості прикладів відповідає на ці питання. У книзі розглянутий комплекс маркетингових комунікацій в його сучасному трактуванні, описані 39 класів методів стимулювання. Автор показує взаємодію між іміджевою, товарною, ціновою рекламою, рекламою фірмового стилю (брендовою рекламою), заходами по зв'язках з громадськістю і акціями по стимулюванню.Книга представляє практичний інтерес для директорів виробничих і торгових підприємств, керівників відділів продажів, фахівців з маркетингу, реклами і PR.

 

Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В.

image001.gif

У підручнику викладено основні питання, що розкривають сутність маркетингу як філософії підприємницької діяльності за умов ринкових відносин та конкуренції. Основну увагу звернуто на маркетингові підходи, методи, алгоритми та інструменти, котрі використовуються підприємствами для задоволення потреб споживачів і досягнення власних цілей.
Для підприємців, працівників маркетингових служб, а також для викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

 

Товарна інноваційна політика - Сумець О.М.

У навчальному посібнику висвітлено основні напрями товарної інноваційної політики на підприємстві з урахуванням специфіки вітчизняного ринку та нормативно-правової бази, що діє в Україні. Матеріал викладено з урахуванням вимог галузевого стандарту вищої освіти для підготовки фахівців із спеціальності "Маркетинг".

Видання адресоване студентам вищих навчальних закладів, аспірантам, викладачам та науковцям, а також керівникам підприємств, фірм та компаній.

 

Ринкове ціноутворення - Мазур О.Є.

В навчальному посібнику «Ринкове ціноутворення» розкриваються питання розроблення цінової стратегії компанії, ефективного застосування методів аналізу чинників ціноутворення, вибору підходів до встановлення ціни за наявних умов та обмежень, побудови оперативної цінової політики з урахуванням економічної кон'юнктури, що схильна до постійних змін.a

Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів економічних дисциплін (зокрема маркетингу і менеджменту), а також фахівців-практиків, діяльність яких пов'язана з встановленням цін на товари і які цікавляться питаннями ефективного ціноутворення в ринкових умовах.

 

Ціни і ціноутворення - Шкварчук Л.O.

У посібнику розглядаються принципи встановлення цін на продукцію та послуги підприємств усіх форм власності. У ньому висвітлено особливості кла­сифікації цін, фактори впливу на їх рівень, основи державного регулювання цін, що діють в Україні. Подано порівняння українського та зарубіжного цінового регулювання та зовнішньоторговельних цін. Значну увагу приділено нормативній та законодавчій базі сучасного ціноутворення. Посібник містить тестові та прак­тичні завдання, що допоможуть у перевірці одержаних теоретичних знань.

Для студентів економічних спеціальностей.

 

Управління збутовою політикою - Балабанова Л.В.

У навчальному посібнику розглянуто теоретичні аспекти формування збутової політики у підприємстві, наведено характеристику збутового потенціалу підприємства як основи забезпечення управління збутовою політикою; висвітлено процес управління збутовою політикою підприємства: планування збутової політики, організацію збутової діяльності, мотивацію в системі управління збутовою політикою і маркетинговий контроль збуту.

Особливу увагу приділено методології аналізу управління збутовою політикою підприємства: STP-маркетингу в управлінні збутовою політикою, діагностиці процесу управління збутовою політикою та оцінюванню ефективності управління збутовою політикою.

Навчальний посібник призначено для студентів, магістрантів, аспірантів, викладачів ВНЗ, наукових працівників, керівників та фахівців підприємств, які цікавляться питаннями управління збутовою політикою підприємства.