Тест 7. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА
1. Комунікаційна політика - це:
робота із засобами масової інформації та зв’язок з громадськістюзаходи інформування споживачів, посередників про фірму та її товари
пропаганда товарів
засоби упізнавання всіх виробів фірми
2. Основні інструменти комунікаційної політики:
реклама, стимулювання збуту, пропаганда, зв’язок з громадськістюреклама, елементи фірмового стилю, пропаганда, персональний продаж
реклама, стимулювання збуту, пропаганда, персональний продаж
реклама, стимулювання збуту, “public relations”, персональний продаж
3. Персональний продаж - це:
оплачена форма презентації та просування товаріввласні публікації виробника про діяльність фірми та її товари
усна презентація товару для здійснення продажу
засіб стимулювання збуту
4. Пропаганда товарів - це:
некомерційне стимулювання попиту на товарусна презентація товару під час бесіди з одним або кількома потенційними покупцями
оплачена форма презентації та просування товарів
робота з засобами масової інформації
5. Реклама - це:
некомерційне стимулювання попиту на товарплатна форма неперсонального представлення і просування товару, послуг, ідей через засоби масової інформації, а також з використанням прямого маркетингу
усна презентація товару під час бесіди з одним або кількома потенційними покупцями
розміщення комерційно вагомих відомостей про товар у засобах масової інформації
6. Засоби стимулювання збуту - це:
створення попиту на товарреклама, пропаганда, персональний продаж
оплачена форма презентації та просування товарів
засоби підвищення ефективності роботи посередників та продавців
7. Паблік рилейшнз (PR) - це:
безпосереднє спілкування продавця/виробника з кінцевим покупцемдіяльність, спрямована на формування і підтримку сприятливого іміджу фірми
будь-яка платна форма неперсонального представлення і просування товару, послуг, ідей через засоби масової інформації
засоби підвищення ефективності роботи посередників та продавців
8. Прямий маркетинг - це:
безпосереднє спілкування продавця/виробника з кінцевим покупцем, розраховане на певну реакцію шляхом використання різноманітних засобів комунікаційдіяльність, спрямована на формування і підтримку сприятливого іміджу фірми
форма просування товарів шляхом короткострокового використання стимулів з метою заохочення споживачів і посередників до здійснення купівлі
оплачена форма презентації та просування товарів
9. Для реалізації маркетингових цілей застосовують такі види реклами:
інформаційна, переконуюча, нагадуюча, підсилююча, престижнапізнавальна, емоційна, поведінкова
виставки та ярмарки, спонсорство, брендинг
пряма і прихована, раціональна і соціальна
10. Рекламний прибуток – це:
різниця між рекламним доходом і витратами на рекламузміна збуту товару, обумовлена рекламою
прибуток засобів масової інформації за розміщення рекламних оголошень
а, б
11. До основних елементів фірмового стилю відносять:
реклама, засоби стимулювання товаруформа, властивості та якість товару
сервісне обслуговування, покращення товарів
товарний знак, фірмовий слоган
12. Медіаканал:
конкретна телепередача, програма, радіопередача, випуск газети та ін.сукупність засобів поширення реклами, однотипних з погляду способу передачі інформації, які характеризуються однаковим типом сприйняття їх аудиторією (телебачення, радіо та ін.).
визначення цілей реклами, цільової аудиторії, необхідної кількості рекламних контактів
діяльність зі створення та реалізації бренду та управління ним
13. AIDA – це:
сукупність засобів поширення рекламисхема рекламного звернення
перспективний курс дій фірми
короткий рекламний девіз
14. Рекламним слоганом називають:
схему рекламного зверненняперспективний курс дій фірми
короткий рекламний девіз
рекламу, яка створює певний імідж фірми
15. Брендинг - це:
діяльність зі створення та реалізації бренду та управління нимобразне поєднання самого товару або послуги з набором властивих йому характеристик, очікувань та асоціацій, які виникають у споживача товару
продаж товарів з емблемою заходу, який підтримує фірма
система взаємовигідних договірних відносин між постачальником коштів, ресурсів і послуг, і стороною, яка їх отримує
16. Бренд - це:
образне поєднання самого товару або послуги з набором властивих йому характеристик, очікувань та асоціацій, які виникають у споживача товарупозиціювання товару на ринку
система взаємовигідних договірних відносин між постачальником коштів, ресурсів і послуг, і стороною, яка їх отримує
продаж товарів з емблемою заходу, який підтримує фірма
17. Реклама, що застосовується переважно для створення попиту на етапі виведення нового товару на ринок:
інформаційнапереконуюча
нагадувальна
підсилююча
18. Реклама, яка після купівлі запевняє покупців товару у правильності вибору:
інформаційнапереконуюча
нагадувальна
підсилююча
19. Реклама, яка використовується на етапі зрілості для того, щоб змусити споживача згадати про товар:
інформаційнапереконуюча
нагадувальна
підсилююча
20. Реклама, що проводиться на етапі зростання життєвого циклу товару для того, щоб переконати споживачів у перевазі певної марки товару і сприяти збільшенню обсягу продажу:
інформаційнапереконуюча
нагадувальна
підсилююча