Тест 6. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ
1. Політика розподілу - це:
прогноз планування перспективних каналів збутудіяльність фірми щодо планування, реалізації та контролю руху товарів від виробника до кінцевого споживача
організація ефективного збуту виготовленої продукції
визначення методів збуту та типу каналів розподілу
2. До стратегічних завдань політики розподілу відносять:
роботу з наявними клієнтами та залучення новихпошук і відбір комерційних пропозицій на поставку товару
прогноз планування перспективних каналів збуту
організацію виконання замовлень і поставку товарів
3. Тактичні завдання політики розподілу включають:
прогноз планування перспективних каналів збутупошук і відбір комерційних пропозицій на поставку товару
вибір прямого чи опосередкованого каналу збуту
вибір оптимальних каналів збуту, маршрутів збуту, розміщення складів
4. Канали розподілу - це:
сукупність фірм чи окремих осіб, які беруть на себе право власності на товар чи послугу або сприяють передачі цього права іншим фірмам чи особам на шляху руху товарів від виробника до споживачабудь-які посередники, які виконують ту чи іншу роботу щодо наближення товару і права власності на нього до кінцевого споживача
кількість посередників на кожному рівні каналу розподілу
посередники, які отримують право збувати товари фірми-виробника на певній територі
5. Дилер:
отримує право збувати товари фірми-виробника на певній території у визначений термінпридбає товар за договором поставки і стає власником продукції після оп¬лати поставки
скуповує невеликі оптові партії товару для швидкого перепродажу
укладає угоду про поставку від свого імені, але не є власником товару і працює за рахунок фірми-виробника
6. Дистриб'ютор - це:
посередник, який купує товар за договором поставки і стає власником продукції після оплати поставкипосередник, який скуповує невеликі оптові партії товару для швидкого перепродажу
посередник, який отримує право збувати товари фірми-виробника на певній території у визначений термін
посередник, який укладає угоду про поставку від свого імені, але не є власником товару і працює за рахунок фірми-виробника
7. Джобер:
посередник, який купує товар за договором і стає власником продукції після оплати поставкипосередник, який скуповує невеликі оптові партії товару для швидкого перепродажу
посередник, який отримує право збувати товари фірми-виробника на певній території у визначений термін
посередник, який укладає угоду про поставку від свого імені, але не є власником товару і працює за рахунок фірми-виробника
8. Комісіонер:
посередник, який купує товар за договором і стає власником продукції після оплати поставкипосередник, який скуповує невеликі оптові партії товару для швидкого перепродажу
посередник, який отримує право збувати товари фірми-виробника на певній території у визначений термін
посередник, який укладає угоду про поставку від свого імені, але не є власником товару і працює за рахунок фірми-виробника
9. Агент - це:
посередник, який купує товар за договором і стає власником продукції після оплати поставкипосередник, який скуповує невеликі оптові партії товару для швидкого перепродажу
посередник, який отримує право збувати товари фірми-виробника на певній території у визначений термін
посередник, який представляє інтереси певних виробників при збуті їхніх товарів, укладаючи угоди від імені та за рахунок хазяїна
10. Брокер:
фірма або окремий незалежний торговий посередник, що виконує посередницькі функції при укладанні угод на продаж товару, який не переходить у його власністьпосередник, який купує товар за договором і стає власником продукції після оплати поставки
посередник, який скуповує невеликі оптові партії товару для швидкого перепродажу
посередник, який представляє інтереси певних виробників при збуті їхніх товарів, укладаючи угоди від імені та за рахунок хазяїна
11. Оптова торгівля - це:
діяльність, пов'язана з продажем товарів та послуг для їх наступного перепродажу чи комерційного використанняреалізація товарів і послуг кінцевим споживачам, які купують їх для особистого вжитку
право торгового посередника бути єдиним постачальником вказаного товару на території, яку він обслуговує
сукупність фірм чи окремих осіб, які беруть на себе право власності на товар чи послугу або сприяють передачі цього права іншим фірмам чи особам
12. Роздрібна торгівля передбачає :
діяльність, пов'язану з продажем товарів та послуг для їх наступного перепродажу чи комерційного використанняреалізацію товарів і послуг кінцевим споживачам, які купують їх для особистого вжитку
право торгового посередника бути єдиним постачальником вказаного товару на території, яку він обслуговує
сукупність фірм чи окремих осіб, які беруть на себе право власності на товар чи послугу або сприяють передачі цього права іншим фірмам чи особам
13. Діє від свого імені, за свій рахунок:
дилердистриб'ютор
комісіонер
агент, брокер
14. Діє від чужого імені, за свій рахунок:
дилердистриб'ютор
комісіонер
агент, брокер
15. Діє від свого імені, за чужий рахунок:
дилердистриб'ютор
комісіонер
агент, брокер
16. Діє від чужого імені, за чужий рахунок:
дилердистриб'ютор
комісіонер
агент, брокер
17. Схема каналу нульового рівня:
виробник — споживачвиробник — роздрібний торгівець — споживач
виробник — оптовий торгівець — роздрібний торгівець — споживач
виробник — агент — оптовий торгівець — роздрібний торгівець — споживач
18. Схема однорівневого каналу:
виробник — споживачвиробник — роздрібний торгівець — споживач
виробник — оптовий торгівець — роздрібний торгівець — споживач
виробник — агент — оптовий торгівець — роздрібний торгівець — споживач
19. Схема дворівневого каналу:
виробник — споживачвиробник — роздрібний торгівець — споживач
виробник — оптовий торгівець — роздрібний торгівець — споживач
виробник — агент — оптовий торгівець — роздрібний торгівець — споживач
20. Схема трирівневого каналу:
виробник — споживачвиробник — роздрібний торгівець — споживач
виробник — оптовий торгівець — роздрібний торгівець — споживач
виробник — агент — оптовий торгівець — роздрібний торгівець — споживач
21. Франчайзинг - це:
використання в господарській діяльності прав інтелектуальної власностіпередача виробником або продавцем ліцензії на право продажу своєї продукції під назвою компанії роздрібним магазинам, яким часто надаються ексклюзивні права на певній території
використання у підприємницькій діяльності прав інших суб'єктів управління (комерційна концесія)
всі відповіді правильні
22. Франчайзер:
є власником торговельної марки, ноу-хау, комерційного досвіду та ділової репутації, а також інших нематеріальних активівкерує справою як незалежний підприємець, може бути як юридичною особою, так і фізичною особою-підприємцем
часто не має можливості самостійно визначати ціни товарів або послуг у своїй точці
сплачує вартість франшизи (одноразово), а також періодичні відрахування за користування франшизою
23. Франчайзі:
є власником торговельної марки, ноу-хау, комерційного досвіду та ділової репутації, а також інших нематеріальних активівсплачує вартість франшизи (одноразово), а також періодичні відрахування за користування франшизою
має перевірену та успішну бізнес-ідею
передає знання того, як власне необхідно вести діяльність
24. Франшиза - це:
контрольна ліцензія, видана однією особою (франчайзером) іншій (франчайзі)розпорядження правами інтелектуальної власності
спрощення умов ведення бізнесу
форма співпраці між юридично та фінансово незалежними сторонами, в рамках якої одна сторона, що володіє успішним бізнесом, дозволяє іншій стороні користуватися ним на певних умовах
25. Інтенсивний розподіл передбачає:
надання посередникам виключного право продажу товару на певному регіональному ринкурозміщення та реалізацію товарів через максимально можливу кількість торгових точок
зосередження основних комунікаційних зусиль на кінцевих споживачах з метою створення їхнього позитивного ставлення до товару і марки
укладання постачальником угоди з кількома, але не з усіма посередниками, які виявляють заінтересованість до реалізації товару
26. Селективний розподіл передбачає:
надання посередникам виключного право продажу товару на певному регіональному ринкурозміщення та реалізацію товарів через максимально можливу кількість торгових точок
зосередження основних комунікаційних зусиль на кінцевих споживачах з метою створення їхнього позитивного ставлення до товару і марки
укладання постачальником угоди з кількома, але не з усіма посередниками, які виявляють заінтересованість до реалізації товару
27. Ексклюзивний розподіл передбачає:
надання посередникам виключного право продажу товару на певному регіональному ринкурозміщення та реалізацію товарів через максимально можливу кількість торгових точок
зосередження основних комунікаційних зусиль на кінцевих споживачах з метою створення їхнього позитивного ставлення до товару і марки
укладання постачальником угоди з кількома, але не з усіма посередниками, які виявляють заінтересованість до реалізації товару
28. Товарорух, або маркетинг-логістика - це:
визначення оптимальних шляхів збуту товару, розміщення складів та ін.діяльність щодо планування, виконання та контролю фізичного переміщення всіх видів продукції
зосередження основних комунікаційних зусиль на кінцевих споживачах з метою створення їхнього позитивного ставлення до товару і марки
інформація про ринок, яку дистриб'ютори надають виробникові
29. Діяльність фірми щодо планування, реалізації та контролю руху товарів від виробника до кінцевого споживача з метою задоволення потреб споживачів та отримання фірмою прибутку називають:
маркетинг-логістикоюполітикою розподілу
франшизою
франчайзингом
30. Діяльність щодо планування, виконання та контролю фізичного переміщення всіх видів продукції називають:
маркетинг-логістикоюполітикою розподілу
франшизою
франчайзингом