Тест 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА

1. Товар - це:
продукт праці
засіб задоволення певної потреби
продукт праці, призначений для придбання, використання або споживання
сукупність всіх асортиментних груп і товарних одиниць, які пропонуються фірмою для продажу
2. За загальноприйнятою класифікацією товари розподіляють на дві групи:
споживчі товари та споживчі послуги
товари широкого споживання та товари виробничого призначення
товари повсякденного попиту та попереднього вибору
товари короткочасного і тривалого використання
3. Товари повсякденного попиту - це товари:
які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріями
купівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю
з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль
про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю
4. Товари попереднього вибору - це товари:
які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріями
купівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю
з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль
про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю
5. Товари особливого попиту - це товари:
які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріями
купівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю
з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль
про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю
6. Товари пасивного попиту - це товари:
які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріями
купівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю
з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль
про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю
7. Товари виробничого призначення - це товари:
які стають частиною готової продукції
будівлі, споруди, стаціонарні установки; рухоме виробниче обладнання та інструмент
призначені для використання у виробничому процесі, для перепродажу або здавання в оренду
всі відповіді правильні
8. Три рівні товару - це:
системи захисту товару від конкурентів
фактори, за якими споживач оцінює товар, обираючи його серед подібних товарів
фактори, які мають бути передбачені фірмою
всі відповіді правильні
9. Визначте три рівні товару:
сукупність характеристик товару, які вирізняють його серед конкурентних товарів
товар за задумом виробника, товар у реальному виконанні, товар із підсиленням
товари широкого вжитку, споживчі послуги, товари виробничого призначення
товари повсякденного попиту, товари попереднього вибору, товари особливого попиту
10. Сервіс - це:
надання покупцям послуг для ефективного використання товару протягом усього періоду експлуатації
контроль за правильністю експлуатації, проведення профілактичних робіт
транспортування, розпакування, розконсервація, монтаж, змащування, демонстрація виробу
роботи, виконувані фірмою-виробником, від яких залежить стабільна робота устаткування
11. Товарна політика - це:
створення нового товару, вихід нового товару на ринок, спостереження за його поведінкою
комплекс заходів щодо формування ефективного, з комерційної точки зору, асортименту
концепція, що визначає послідовність періодів існування товару
системи захисту товару від конкурентів
12. Позиціювання товару - це:
визначення вимог до товару
оцінка конкурентоспроможності товару
визначення місця товару на ринку
сукупність характеристик, які вирізняють його серед конкурентних товарів
13. Конкурентоспроможність товару – це:
сукупність якісних та вартісних характеристик товару
сукупність характеристик товару, які вирізняють його серед конкурентних товарів
сукупність характеристик товару, які з точки зору покупця є суттєвими і задовольняють конкретні потреби
зведення до мінімуму дефектів товару
14. Якість товару - це:
сукупність властивостей і характеристик товару (послуги), які дають можливість задовольняти певну потребу
сукупність характеристик, які вирізняють його серед конкурентних товарів
сукупність характеристик товару, які з точки зору покупця є суттєвими і задовольняють конкретні потреби
безвідмовність функціонування протягом визначеного часу, довговічність, ремонтопридатність, можливість зберігання
15. Нормативні параметри конкурентоспроможності:
відповідність діючим у країні нормам, стандартам і законодавству
включають витрати споживача на придбання товару та витрати, пов'язані з його експлуатацією
досконалість, виконання основної та додаткових функцій, універсальність, технологічність
перелік конкретних параметрів, за якими оцінюватиметься товар
16. Технічні параметри конкурентоспроможності:
відповідність діючим у країні нормам, стандартам і законодавству
включають витрати споживача на придбання товару та витрати, пов'язані з його експлуатацією
досконалість, виконання основної та додаткових функцій, універсальність, технологічність
перелік конкретних параметрів, за якими оцінюватиметься товар
17. Економічні параметри конкурентоспроможності:
відповідність діючим у країні нормам, стандартам і законодавству
включають витрати споживача на придбання товару та витрати, пов'язані з його експлуатацією
досконалість, виконання основної та додаткових функцій, універсальність, технологічність
перелік конкретних параметрів, за якими оцінюватиметься товар
18. Інноваційна політика - це:
розробки та впровадження нової ідеї товару
процес пошуку ідеї та створення нового товару з урахуванням потреб споживачів, виведення нового товару на ринок, спостереження за тим, що відбувається з товаром на ринку
вдосконалення, що не змінюють докорінно характеристик товару
створення або підтримка образу новизни фірми
19. Торгова марка - це:
ім’я фірми
ім'я, термін, знак, символ, рисунок або їхнє поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного або кількох продавців та їхньої диференціації від товарів або послуг конкурентів
загальна назва для всієї продукції компанії
концепція товару втілена в реальній виріб
20. До етапів життєвого циклу товарів відносять:
розробка, впровадження, зростання, зрілість, спад
впровадження, зростання, зрілість, спад
впровадження, зростання, спад
товар за задумом виробника, товар у реальному виконанні, товар із підсиленням
21. Етап впровадження:
уповільнення приросту збуту продукції
відбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток
період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу
кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються
22. На етапі впровадження товару використовують такі стратегічні заходи:
розширення ринку, вихід на нові ринки, модифікація товару, репозиціювання марки, пошук нових сфер використання товару
модифікація окремих характеристик товару, вдосконалення упаковки, сервісу
зняття товару з продажу, скорочення маркетингових витрат, відновлення популярності марки
формування адекватної системи збуту, розширення обсягів виробництва та маркетингових заходів
23. Етап зростання:
уповільнення приросту збуту продукції
відбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток
період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу
кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються
24. На етапі зростання використовують такі стратегічні заходи:
розширення ринку, вихід на нові ринки, модифікація товару, репозиціювання марки, пошук нових сфер використання товару
модифікація окремих характеристик товару, вдосконалення упаковки, сервісу
зняття товару з продажу, скорочення маркетингових витрат, відновлення популярності марки
формування адекватної системи збуту, розширення обсягів виробництва та маркетингових заходів
25. Етап зрілості:
уповільнення приросту збуту продукції
відбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток
період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу
кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються
26. На етапі зрілості використовують такі стратегічні заходи:
розширення ринку, вихід на нові ринки, модифікація товару, репозиціювання марки, пошук нових сфер використання товару
модифікація окремих характеристик товару, вдосконалення упаковки, сервісу
зняття товару з продажу, скорочення маркетингових витрат, відновлення популярності марки
формування адекватної системи збуту, розширення обсягів виробництва та маркетингових заходів
27. Етап спаду:
уповільнення приросту збуту продукції
відбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток
період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу
кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються
28. Товарний асортимент - це:
чисельність асортиментних груп або видів продукції
сукупність усіх асортиментних груп товарів, які пропонуються конкретною фірмою
кількість різновидів товарів у кожній асортиментній групі
ступінь подібності товарів різних асортиментних груп за призначенням, технологією, каналами розподілу тощо
29. Ширина товарного асортименту - це:
чисельність асортиментних груп або видів продукції
кількість моделей кожної асортиментної групи
усі асортиментні групи та товари фірми
ступінь подібності товарів різних асортиментних груп
30. Глибина товарного асортименту - це:
чисельність асортиментних груп
кількість моделей кожної асортиментної групи
усі асортиментні групи та товари фірми
ступінь подібності товарів різних асортиментних груп