Тест 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА
1. Товар - це:
продукт працізасіб задоволення певної потреби
продукт праці, призначений для придбання, використання або споживання
сукупність всіх асортиментних груп і товарних одиниць, які пропонуються фірмою для продажу
2. За загальноприйнятою класифікацією товари розподіляють на дві групи:
споживчі товари та споживчі послугитовари широкого споживання та товари виробничого призначення
товари повсякденного попиту та попереднього вибору
товари короткочасного і тривалого використання
3. Товари повсякденного попиту - це товари:
які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріямикупівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю
з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль
про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю
4. Товари попереднього вибору - це товари:
які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріямикупівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю
з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль
про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю
5. Товари особливого попиту - це товари:
які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріямикупівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю
з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль
про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю
6. Товари пасивного попиту - це товари:
які купуються не часто і попередньо порівнюються між собою за окремими критеріямикупівля яких відбувається часто без роздумів, без докладання значних зусиль на їх порівняння і купівлю
з унікальними характеристиками або товари певної марки, заради придбання якої споживачі згодні докласти додаткових зусиль
про які споживач або не знає, або знає, але не задумується про їх купівлю
7. Товари виробничого призначення - це товари:
які стають частиною готової продукціїбудівлі, споруди, стаціонарні установки; рухоме виробниче обладнання та інструмент
призначені для використання у виробничому процесі, для перепродажу або здавання в оренду
всі відповіді правильні
8. Три рівні товару - це:
системи захисту товару від конкурентівфактори, за якими споживач оцінює товар, обираючи його серед подібних товарів
фактори, які мають бути передбачені фірмою
всі відповіді правильні
9. Визначте три рівні товару:
сукупність характеристик товару, які вирізняють його серед конкурентних товарівтовар за задумом виробника, товар у реальному виконанні, товар із підсиленням
товари широкого вжитку, споживчі послуги, товари виробничого призначення
товари повсякденного попиту, товари попереднього вибору, товари особливого попиту
10. Сервіс - це:
надання покупцям послуг для ефективного використання товару протягом усього періоду експлуатаціїконтроль за правильністю експлуатації, проведення профілактичних робіт
транспортування, розпакування, розконсервація, монтаж, змащування, демонстрація виробу
роботи, виконувані фірмою-виробником, від яких залежить стабільна робота устаткування
11. Товарна політика - це:
створення нового товару, вихід нового товару на ринок, спостереження за його поведінкоюкомплекс заходів щодо формування ефективного, з комерційної точки зору, асортименту
концепція, що визначає послідовність періодів існування товару
системи захисту товару від конкурентів
12. Позиціювання товару - це:
визначення вимог до товаруоцінка конкурентоспроможності товару
визначення місця товару на ринку
сукупність характеристик, які вирізняють його серед конкурентних товарів
13. Конкурентоспроможність товару – це:
сукупність якісних та вартісних характеристик товарусукупність характеристик товару, які вирізняють його серед конкурентних товарів
сукупність характеристик товару, які з точки зору покупця є суттєвими і задовольняють конкретні потреби
зведення до мінімуму дефектів товару
14. Якість товару - це:
сукупність властивостей і характеристик товару (послуги), які дають можливість задовольняти певну потребусукупність характеристик, які вирізняють його серед конкурентних товарів
сукупність характеристик товару, які з точки зору покупця є суттєвими і задовольняють конкретні потреби
безвідмовність функціонування протягом визначеного часу, довговічність, ремонтопридатність, можливість зберігання
15. Нормативні параметри конкурентоспроможності:
відповідність діючим у країні нормам, стандартам і законодавствувключають витрати споживача на придбання товару та витрати, пов'язані з його експлуатацією
досконалість, виконання основної та додаткових функцій, універсальність, технологічність
перелік конкретних параметрів, за якими оцінюватиметься товар
16. Технічні параметри конкурентоспроможності:
відповідність діючим у країні нормам, стандартам і законодавствувключають витрати споживача на придбання товару та витрати, пов'язані з його експлуатацією
досконалість, виконання основної та додаткових функцій, універсальність, технологічність
перелік конкретних параметрів, за якими оцінюватиметься товар
17. Економічні параметри конкурентоспроможності:
відповідність діючим у країні нормам, стандартам і законодавствувключають витрати споживача на придбання товару та витрати, пов'язані з його експлуатацією
досконалість, виконання основної та додаткових функцій, універсальність, технологічність
перелік конкретних параметрів, за якими оцінюватиметься товар
18. Інноваційна політика - це:
розробки та впровадження нової ідеї товарупроцес пошуку ідеї та створення нового товару з урахуванням потреб споживачів, виведення нового товару на ринок, спостереження за тим, що відбувається з товаром на ринку
вдосконалення, що не змінюють докорінно характеристик товару
створення або підтримка образу новизни фірми
19. Торгова марка - це:
ім’я фірмиім'я, термін, знак, символ, рисунок або їхнє поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного або кількох продавців та їхньої диференціації від товарів або послуг конкурентів
загальна назва для всієї продукції компанії
концепція товару втілена в реальній виріб
20. До етапів життєвого циклу товарів відносять:
розробка, впровадження, зростання, зрілість, спадвпровадження, зростання, зрілість, спад
впровадження, зростання, спад
товар за задумом виробника, товар у реальному виконанні, товар із підсиленням
21. Етап впровадження:
уповільнення приросту збуту продукціївідбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток
період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу
кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються
22. На етапі впровадження товару використовують такі стратегічні заходи:
розширення ринку, вихід на нові ринки, модифікація товару, репозиціювання марки, пошук нових сфер використання товарумодифікація окремих характеристик товару, вдосконалення упаковки, сервісу
зняття товару з продажу, скорочення маркетингових витрат, відновлення популярності марки
формування адекватної системи збуту, розширення обсягів виробництва та маркетингових заходів
23. Етап зростання:
уповільнення приросту збуту продукціївідбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток
період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу
кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються
24. На етапі зростання використовують такі стратегічні заходи:
розширення ринку, вихід на нові ринки, модифікація товару, репозиціювання марки, пошук нових сфер використання товарумодифікація окремих характеристик товару, вдосконалення упаковки, сервісу
зняття товару з продажу, скорочення маркетингових витрат, відновлення популярності марки
формування адекватної системи збуту, розширення обсягів виробництва та маркетингових заходів
25. Етап зрілості:
уповільнення приросту збуту продукціївідбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток
період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу
кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються
26. На етапі зрілості використовують такі стратегічні заходи:
розширення ринку, вихід на нові ринки, модифікація товару, репозиціювання марки, пошук нових сфер використання товарумодифікація окремих характеристик товару, вдосконалення упаковки, сервісу
зняття товару з продажу, скорочення маркетингових витрат, відновлення популярності марки
формування адекватної системи збуту, розширення обсягів виробництва та маркетингових заходів
27. Етап спаду:
уповільнення приросту збуту продукціївідбувається з моменту, коли фірма починає отримувати прибуток
період появи нового товару на ринку і поступового збільшення обсягу продажу
кількість конкурентів зменшується, обсяги реалізації і прибуток знижуються
28. Товарний асортимент - це:
чисельність асортиментних груп або видів продукціїсукупність усіх асортиментних груп товарів, які пропонуються конкретною фірмою
кількість різновидів товарів у кожній асортиментній групі
ступінь подібності товарів різних асортиментних груп за призначенням, технологією, каналами розподілу тощо
29. Ширина товарного асортименту - це:
чисельність асортиментних груп або видів продукціїкількість моделей кожної асортиментної групи
усі асортиментні групи та товари фірми
ступінь подібності товарів різних асортиментних груп
30. Глибина товарного асортименту - це:
чисельність асортиментних групкількість моделей кожної асортиментної групи
усі асортиментні групи та товари фірми
ступінь подібності товарів різних асортиментних груп