Тест 1. Суть маркетингу
1. Поняття “потреба” означає:
почуття людини, групи людей, організацій, спричинене нестачею чогосьнужда в чомусь об’єктивно необхідному для підтримки життєдіяльності
суспільна чи особова потреба, забезпечена купівельною здатністю
наявність пропозиції необхідних товарів на ринку
2. Поняття “попит” означає:
почуття людини, групи людей, організацій, спричинене нестачею чогосьнужда в чомусь об’єктивно необхідному для підтримки життєдіяльності
суспільна чи особова потреба, забезпечена купівельною здатністю
наявність пропозиції необхідних товарів на ринку
3. Теорія “Ієрархія потреб” А. Маслоу стверджує:
наявність різного рівня потреб споживачівступінь задоволення різного рівня потреб споживачів
місце кожної потреби людини серед інших
бажання людини задовольнити наступну потребу, не очікуючи повного задоволення попередніх
4. Основні концепції маркетингу:
продукт, ціна, розподіл, просуваннявиробництва, товару, збуту, маркетингу, соціально-етичного маркетингу, стосунків
орієнтація на споживачів, вивчення та сегментування ринку, спрямованість на довгостроковий результат
макро-, мікросередовище та можливості власного підприємства
5. Концепція вдосконалення виробництва передбачає:
постійне вдосконалення та розробку модифікацій товарупідтримку низьких витрат та забезпечення низьких цін
найкраще задоволення потреб споживачів
встановлення довгострокових, конструктивних відношень з потенційними клієнтами
6. Концепція вдосконалення товару передбачає:
підтримку низьких витрат та забезпечення низьких цінпостійне вдосконалення та розробку модифікацій товару
спрямованість на задоволення потреб з одночасним поліпшенням життєвого рівня суспільства
встановлення довгострокових, конструктивних відношень з потенційними клієнтами
7. Концепція збуту передбачає:
вивчення потреб споживачів, попиту, використання реклами, стимулювання збутупідтримку низьких витрат та забезпечення низьких цін
постійне вдосконалення існуючих товарів та впровадження на ринок нових
встановлення довгострокових, конструктивних відношень з потенційними клієнтами
8. Концепція маркетингу передбачає:
спрямованість на задоволення потреб з одночасним поліпшенням життєвого рівня суспільстванайкраще задоволення потреб споживачів
вивчення потреб споживачів, попиту, використання реклами, стимулювання збуту
встановлення довгострокових, конструктивних відношень з потенційними клієнтами
9. Концепція соціально-етичного маркетингу передбачає:
вивчення потреб споживачів, попиту, використання реклами, стимулювання збутупідтримку низьких витрат та забезпечення низьких цін
спрямованість на задоволення потреб з одночасним поліпшенням життєвого рівня суспільства
встановлення довгострокових, конструктивних відношень з потенційними клієнтами
10. Маркетинг стосунків передбачає:
споживачі надають перевагу дешевим і доступним для придбання товарамвстановлення довгострокових, конструктивних відношень з потенційними клієнтами
за орієнтир фірми обираються потреби споживачів, які потрібно задовольнити краще, ніж це роблять конкуренти
зростання уваги до проблем захисту довкілля, у тому числі економічними методами
11. Концепція виробництва виправдана у випадку:
існує дефіцит товаруколи низька ціна не є найважливішим аргументом на користь товару
при недостатній обізнаності споживачів про товар
коли на поведінку споживача впливають рекламою, демонстраціями товару, знижками
12. Концепція товару виправдана:
попит можна збільшити, зменшуючи цінуіснує дефіцит товару
коли низька ціна не є найважливішим аргументом на користь товару
за умов недостатньої обізнаності покупця щодо властивостей товару
13. Концепція збуту можлива:
за умов недостатньої обізнаності покупця щодо властивостей товаруколи існує дефіцит товару
коли низька ціна не є найважливішим аргументом на користь товару
якщо попит можна збільшити, зменшуючи ціну
14. Маркетинг - це:
доскональне вивчення потреб споживачів;найкраще задоволення потреб споживачів;
орієнтація виробництва на задоволення потреб споживачів
розуміння мотивів поведінки споживача при виборі покупки
15. Маркетинг - це:
вміння отримати максимальний прибутокпошук ринків збуту
вміння знайти потребу та задовольнити її
проектування, виробництво та збут товарів
16. Маркетинг, як філософія бізнесу, означає:
вивчення потреб споживачіворієнтацію усієї діяльності фірми на задоволення попиту споживачів
виробництво, збут, фінанси, товар, ціна, розподіл, просування
максимальне задоволення потреб споживачів
17. Найвищим рівнем концепцій маркетингової діяльності, на який треба орієнтуватися, вважають:
концепцію вдосконалення товарівконцепцію маркетингу
концепцію соціально-етичного маркетингу
маркетинг стосунків
18. Основні принципи маркетингу:
товар, ціна, розподіл, просування;дослідження ринку; розробка стратегії; товарна та цінова політика, політика розподілу та просування товарів; контроль та ревізія маркетингу;
орієнтованість на споживача; пристосування до вимог ринку, спрямованість на перспективу;
вивчення макро-, мікросередовища маркетингу та можливостей власного підприємства.
19. Функція організації, яка включає сукупність процесів із створення, просування і постачання споживчих цінностей на основі управління зв’язками зі споживачами, внаслідок чого організація несе ризики та отримує вигоду:
творче плануванняреклама
продаж
маркетинг
20. Основна розбіжність між потребами і бажаннями:
потреба - фізіологічне відчуття нестачі необхідного, а бажання - відображення індивідуальностіпотреби вагоміші, ніж бажання
бажання вагоміші, ніж потреби
потреби впливають, а бажання не впливають на маркетинг
21. “Marketing-mix” – це:
найважливіші елементи маркетингупродукт, ціна, розподіл, просування, аналіз та контроль маркетингових витрат
комплекс елементів маркетингу
набір властивостей продукту, за якими споживач робить висновок про його переваги
22. Основні елементи маркетингу:
продукт, ціна, розподіл, просуваннявиробництво, товар, збут, соціально-етичний маркетинг
орієнтація на споживачів, вивчення ринку, спрямованість на результат
макро-, мікросередовище та можливості власного підприємства
23. Основні функції маркетингу:
товар, ціна, розподіл, просуваннядослідження ринку; розробка стратегії; товарна та цінова політика, політика розподілу та просування товарів; контроль та ревізія маркетингу
пов’язані з вивченням потреб споживачів
вивчення макро-, мікросередовища маркетингу та можливостей власного підприємства.
24. Маркетингові дослідження передбачають:
розробку планів реалізації маркетингових цілейвивчення споживчих характеристик товару та його позиціювання на ринку
вивченням потреб споживачів
вивчення макро-, мікросередовища маркетингу та можливостей власного підприємства
25. Розробка стратегії маркетингу передбачає:
визначення цінової стратегії, конкретної ціни, коригування цінвивчення споживчих характеристик товару та його позиціювання на ринку
розробку планів реалізації маркетингових цілей
вивчення макро-, мікросередовища маркетингу та можливостей власного підприємства
26. Товарна політика включає:
участь у ярмарках та виставках, брендинг, спонсорствовивчення споживчих характеристик товару, його позиціювання на ринку, розробка асортименту
створення позитивного іміджу фірми та її товарів
вивчення макро-, мікросередовища маркетингу та можливостей власного підприємства
27. Цінова політика включає:
участь у ярмарках та виставках, брендинг, спонсорствомаркетинговий аудит, контроль витрат
створення позитивного іміджу фірми та її товарів
визначення цінової стратегії, конкретної ціни, коригування цін
28. Політика розподілу передбачає:
участь у ярмарках та виставках, брендинг, спонсорствомаркетинговий аудит, контроль витрат
створення позитивного іміджу фірми та її товарів
вибір системи збуту, типу торгових посередників, управління каналами збуту
29. Комунікаційна політика здійснюється за допомогою:
участі у ярмарках та виставках, брендингу, спонсорства, реклами, стимулювання збуту, паблік рилейшнвибору системи збуту, типу торгових посередників, управління каналами збуту
створення позитивного іміджу фірми та її товарів
прийняття рішень щодо стратегій комунікацій в каналах збуту
30. Контроль маркетингу включає:
контроль витрат, брендинг, спонсорствоперевірка результатів маркетингової діяльності фірми та маркетинговий аудит
спостереження, опитування, анкетування
спостереження за поведінкою товарів на ринку
31. Мета конверсійного маркетингу:
відновлення попиту, що знизивсязмінити негативне ставлення споживачів до товару на позитивне
стимулювати збут за умов байдужого ставлення споживачів до товару
перетворення потенційного попиту на реальний
32. Мета стимулюючого маркетингу:
відновлення попиту, що знизивсязмінити негативне ставлення споживачів до товару на позитивне
стимулювати збут за умов байдужого ставлення споживачів до товару
перетворення потенційного попиту на реальний
33. Мета креативного маркетингу:
відновлення попиту, що знизивсязмінити негативне ставлення споживачів до товару на позитивне
досягти значних результатів без кардинальних змін існуючих можливостей
перетворення потенційного попиту на реальний
34. Мета ремаркетингу:
відновлення попиту, що знизивсязмінити негативне ставлення споживачів до товару на позитивне
стимулювати збут за умов байдужого ставлення споживачів до товару
перетворення потенційного попиту на реальний
35. Мета підтримуючого маркетингу:
зниження попитупошук способів згладжування коливань попиту
переконати споживачів відмовитися від споживання певних продуктів
підтримування існуючого рівня попиту
36. Мета синхромаркетингу:
зниження попитупошук способів згладжування коливань попиту
переконати споживачів відмовитися від споживання певних продуктів
підтримування існуючого рівня попиту
37. Мета демаркетингу:
зниження попитупошук способів згладжування коливань попиту
переконати споживачів відмовитися від споживання певних продуктів
підтримування існуючого рівня попиту
38. Мета протидіючого маркетингу:
зниження попитупошук способів згладжування коливань попиту
переконати споживачів відмовитися від споживання певних продуктів
підтримування існуючого рівня попиту
39. Маркетинг стосунків - це:
зовнішня форма вияву потреб, тобто потреба, яка набула специфічної, конкретної форми відповідно до культурного рівня та особистості індивідапроцес налагодження, підтримки та розвитку міцних взаємовигідних відношень зі споживачами або іншими зацікавленими особами
маркетингова діяльність щодо розробки соціальних програм, направлених на певні соціальні групи
маркетинг, орієнтований на задоволення потреб споживача з одночасним поліпшенням життєвого рівня всього суспільства
40. Ринок - це:
комерційний обмін цінностями, що передбачає погодження умов, терміну та місця його реалізаціїфірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві, перепродажу або здавання в оренду
сукупність покупців та продавців, які намагаються та здатні купити, зацікавлені у продажу товарів і схильні до обміну
вміння знайти потребу та задовольнити її
41. Угода - це:
комерційний обмін цінностями, що передбачає погодження умов, терміну та місця його реалізаціїфірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві, перепродажу або здавання в оренду
сукупність покупців та продавців, які намагаються та здатні купити, зацікавлені у продажу товарів і схильні до обміну
вміння знайти потребу та задовольнити її
42. Комерційний маркетинг:
орієнтований на покупців, які є кінцевими безпосередніми споживачами цих товарів, купуючи їх для особистого, домашнього або сімейного використанняпокупцями товарів і послуг є фірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві, перепродажу або здавання в оренду
маркетингова діяльність організацій, цілями яких є отримання прибутку
маркетинг товарів і послуг за ме¬жами країни
43. Споживчий маркетинг:
орієнтований на покупців, які є кінцевими безпосередніми споживачами цих товарів, купуючи їх для особистого, домашнього або сімейного використанняпокупцями товарів і послуг є фірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві, перепродажу або здавання в оренду
маркетингова діяльність організацій, цілями яких є отримання прибутку
маркетинг товарів і послуг за межами країни
44. Міжнародний маркетинг:
орієнтований на покупців, які є кінцевими безпосередніми споживачами цих товарів, купуючи їх для особистого, домашнього або сімейного використанняпокупцями товарів і послуг є фірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві, перепродажу або здавання в оренду
маркетингова діяльність організацій, цілями яких є отримання прибутку
маркетинг товарів і послуг за межами країни
45. Промисловий маркетинг:
орієнтований на покупців, які є кінцевими безпосередніми споживачами цих товарів, купуючи їх для особистого, домашнього або сімейного використанняпокупцями товарів і послуг є фірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві, перепродажу або здавання в оренду
маркетингова діяльність організацій, цілями яких є отримання прибутку
маркетинг товарів і послуг за межами країни
46. Маркетинг послуг:
вид діяльності фірми, спрямований на задоволення потреб споживачів у нематеріальних видах товарів або в корисному ефекті з метою отримання прибуткумаркетингова діяльність щодо розробки соціальних програм, направлених на певні соціальні групи з метою сприяння певним соціальним ідеям і рухам, практичним діям тих чи інших організацій
орієнтований на покупців, які є кінцевими безпосередніми споживачами цих товарів, купуючи їх для особистого, домашнього або сімейного використання
покупцями товарів і послуг є фірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві
47. Соціальний маркетинг:
вид діяльності фірми, спрямований на задоволення потреб споживачів у нематеріальних видах товарів або в корисному ефекті з метою отримання прибуткумаркетингова діяльність щодо розробки соціальних програм, направлених на певні соціальні групи з метою сприяння певним соціальним ідеям і рухам, практичним діям тих чи інших організацій
орієнтований на покупців, які є кінцевими безпосередніми споживачами цих товарів, купуючи їх для особистого, домашнього або сімейного використання
покупцями товарів і послуг є фірми, підприємства, організації, особи, які купують товари не для власного споживання, а для використання у виробництві
48. Ірраціональний попит - це:
велика частина населення недолюблює товар і згодна навіть на певні витрати, аби уникнути йогопопит на товари, шкідливі для здоров' я та благополуччя як людини, так і суспільства й навколишнього середовища
цільові споживачі можуть бути не зацікавленими в товарі або байдужими до нього
рівень попиту вище, ніж підприємства можуть або хочуть задовольнити
49. Негативний попит - це:
цільові споживачі можуть бути не зацікавленими в товарі або байдужими до ньоговелика частина населення недолюблює товар і згодна навіть на певні витрати, аби уникнути його
попит на товари, шкідливі для здоров' я та благополуччя як людини, так і суспільства й навколишнього середовища
рівень попиту вище, ніж підприємства можуть або хочуть задовольнити
50. Надмірний попит:
коли організація задоволена своїм торговим оборотомпопит на товари, шкідливі для здоров' я та благополуччя як людини, так і суспільства й навколишнього середовища
рівень попиту вище, ніж підприємства можуть або хочуть задовольнити
багато споживачів можуть мати сильне бажання, яке неможливо задовольнити за допомогою наявних на ринку товарів чи послуг