Тест 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФРАСТРУКТУРИ АГРАРНОГО РИНКУ

1. Інфраструктура ринку - це
біржі, банки
різні установи, підприємства, організації, що обслуговують різноманітні види ринків, створюють сприятливі умови для їхнього ефективного функціонування
сукупність відносин купівлі-продажу товарів і послуг
різноманітні матеріальні і нематеріальні цінності (активи)
2. Публічний торг ексклюзивними чи невеликими партіями товару у відведеному обладнаному відповідним чином місці у визначений час - це:
ринок
біржа
аукціон
ярмарка
3. Право будь-що придбати або продати по заздалегідь обумовленій вартості в заздалегідь обумовлений термін:
форвардський контракт
світовий контракт
ф’ючерсний контракт
опціонне узгодження
4. Елементи ринкової інфраструктури:
транспортні мережі, системи енерго- і водопостачання, склади
товарні біржі, брокерські контори, біржі праці, комерційні банки, торгові дома, аукціони, рекламні агентства, аудиторські та податкові установи
підприємства харчової, борошномельної, круп’яної промисловості
ринок продукції; ринок засобів виробництва; ринок послуг; ринок робочої сили; ринок цінних паперів
5. Брокер:
аналізує ситуацію на торгах і консультує учасників
укладає угоди від імені, за дорученням і за рахунок клієнтів
добре знає кон’юнктуру ринку
здійснює перепродаж товарів від свого імені та за власним коштом
6. Маклер:
аналізує ситуацію на торгах і консультує учасників
укладає угоди від імені, за дорученням і за рахунок клієнтів
добре знає кон’юнктуру ринку
здійснює перепродаж товарів від свого імені та за власним коштом
7. Дилер:
здійснює перепродаж товарів від свого імені та за власним коштом
аналізує ситуацію на торгах і консультує учасників
укладає угоди від імені, за дорученням і за рахунок клієнтів
добре знає кон’юнктуру ринку
8. Ф’ючерсні угоди:
укладаються не на обсяги товару, а тільки на певну кількість контрактів
засвідчують право придбати або право продати у майбутньому цінні папери, товари, валюту
взаємопередача прав і обов’язків на реальний товар з відстроченою поставкою
виконання таких угод починається із моменту їх укладання, а поставка товару здійснюється в термін протягом 1 до 30 днів
9. Опціонні угоди:
укладаються не на обсяги товару, а тільки на певну кількість контрактів
засвідчують право придбати або право продати у майбутньому цінні папери, товари, валюту
взаємопередача прав і обов’язків на реальний товар з відстроченою поставкою
виконання таких угод починається із моменту їх укладання, а поставка товару здійснюється в термін протягом 1 до 30 днів
10. Форвардні угоди:
укладаються не на обсяги товару, а тільки на певну кількість контрактів
засвідчують право придбати або право продати у майбутньому цінні папери, товари, валюту
взаємопередача прав і обов’язків на реальний товар з відстроченою поставкою
виконання таких угод починається із моменту їх укладання, а поставка товару здійснюється в термін протягом 1 до 30 днів
11. Спотові угоди:
виконання таких угод починається із моменту їх укладання, а поставка товару здійснюється в термін протягом 1 до 30 днів
укладаються не на обсяги товару, а тільки на певну кількість контрактів
засвідчують право придбати або право продати у майбутньому цінні папери, товари, валюту
взаємопередача прав і обов’язків на реальний товар з відстроченою поставкою
12. Котирування цін - це:
коливання цін протягом біржового дня
виявлення і фіксування цін відповідно до укладених на біржі угод
розрахунки за біржовими контрактами
зобов’язання здійснити оплату
13. Агроторговий дім - це:
оптова фірма, яка здійснює операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені виробників
оптова фірма, яка здійснює операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені споживачів продукції
оптова фірма, яка здійснює операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені виробників, споживачів, інших груп, що займаються торгівлею певного товару
оптова фірма, яка здійснює операції з реальним товаром за власний рахунок
14. Аукціони - це:
продаж окремих партій або одиничних екземплярів продукції з публічного торгу у встановленому місці та визначений час
оптова фірма, яка здійснює операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені виробників
оптова фірма, яка здійснює операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені споживачів продукції
організаційно оформлена, короткострокова та періодична форма оптового ринку на основі огляду товару або його зразків
15. Ярмарки - це:
продаж окремих партій або одиничних екземплярів продукції з публічного торгу у встановленому місці та визначений час
операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені виробників
операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені споживачів продукції
організаційно оформлена, короткострокова та періодична форма оптового ринку на основі огляду товару або його зразків
16. Споживча кооперація - це:
продаж окремих партій або одиничних екземплярів продукції з публічного торгу у встановленому місці та визначений час
добровільне об’єднання громадян для спільного ведення господарської діяльності
операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені виробників
операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені споживачів продукції
17. Оптово-продовольчий ринок - це:
місце здійснення регулярних торгових угод на підставі організованої продажі та купівлі певних видів сільськогосподарської продукції і продовольства
добровільне об’єднання громадян для спільного ведення господарської діяльності
операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені виробників
операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені споживачів продукції
18. Фірмові магазини - це:
місце здійснення регулярних торгових угод на підставі організованої продажі та купівлі певних видів сільськогосподарської продукції і продовольства
реалізація продукції через власні магазини
операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені виробників
19. Ринок - це:
сукупність соціально-економічних відносин у сфері обміну, за допомогою яких здійснюється реалізація товарів
різні установи, підприємства, організації, що обслуговують різноманітні види ринків, створюють сприятливі умови для їхнього ефективного функціонування
товарні біржі, брокерські контори, біржі праці, комерційні банки, торгові дома, аукціони, рекламні агентства, аудиторські та податкові установи
добровільне об’єднання громадян для спільного ведення господарської діяльності
операції з реальним товаром за власний рахунок або від імені виробників
20. Сільське господарство обслуговується системою ринків, що включає такі їх види:
товарна біржа, аукціон, ярмарка, споживча кооперація
товарні біржі, брокерські контори, біржі праці, комерційні банки, торгові дома, аукціони, рекламні агентства, аудиторські та податкові установи
опціон, ф’ючерс, форвард, спот
ринок продукції; ринок засобів виробництва; ринок послуг; ринок робочої сили; ринок цінних паперів