СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – М.: Видавничий
дім „Вільямс”, 2001.
2. Астахова / Маркетинг: Навч. посіб./Харківський
національний економічний ун-т. - X.: Вид. ХНЕУ, 2006. - 208
с.
3. Брассингтон Ф., Петтитт С. Основы маркетинга — Д.: Баланс Бизнес
Букс, 2007. - 768 с.
4. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підруч. для студ.
екон. спец. вищ. навч. закл. - К.: Лібра, 2004. - 712 с.
5. Гаркавенко
С.С. Маркетинг. Підручник – К.: Лібра, 2002.
6. Гаркавенко С.С.
Маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. - 4-е. вид., доп. -
К.: Лібра, 2006 - 717 с.
7. Гончарук Я.А., Павленко, А.Ф., Скибінський
С.А Маркетинг Навч. посіб. у тестах/Київський національний економічний ун-т;
Львівська комерційна академія. - К.: КНЕУ, 2002. — 314с.
8. Грищенко ЇМ.
Маркетингові основи комерційного посередництва: Навч. посіб. - К.: Грамота,
2006. - 303 с.
9. Данилишин Б.М., Любченко ОМ. Маркетингова стратегія
регіонального продовольчого ринку. — Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2006 - 250
с.
10. Заборовський В. П. Основи маркетингу / Подільська держ.
аграрно-технічна академія. — Кам'янець-Подільський: Абетка,
2002.
11. Заборовський В. П. Основи маркетингу/Подільська держ.
аграрно-технічна академія. — Кам'янець-Подільський: Абетка, 2002. — 153
с.
12. Заяць Т.А., Тарлопов 1,0., Пилипенко О.О. Управління маркетингом
на підприємстві. — Донецьк: Юго-Восток, 2006. - 252 с.
13. Ілляшенко
СМ., Баскакова М.Ю. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч.
закл./Сумський держ. ун-т. — К.: Центр навчальної літератури, 2006. — 192
с.
14. Кардаш В.Я., Антонченко М.Ю. Маркетингова товарна політика:
Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни/Київський національний
економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана — 3. вид., доп. та перероб. -К.:
КНЕУ,2006.-248с.
15. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг:
прогнозування конюнктури ринку: Навч. посіб. для студ. екон. спец, вузів. — К.:
Знання, 2001 — 214 с.
16. Клэнси Кевин Дж., Криг Питер. Антиинтуитивный
маркетинг/С. Жильцов (пер.с англ.). — СПб.; М.; Нижний Новгород; Воронеж;
Ростов/ н/ Д: Питер, 2006.-432 с.
17. Косенков СІ. Маркетингові
дослідження: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. - К.: Видавничий дім
"Скарби", 2004. - 464 с.
18. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент: Перевод с
английского. — СПб.: Питер. 2003.-800 с.
19. Котлер Ф., Армстронг Г.,
Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2. европ. изд. - М.; СПб.;
К.: Издательский дом "Вильяме", 2006. — 943 с.
20. Котлер Ф., Боуэн Д.,
Мейкенз Д. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Учебник для студ. вузов/Р.Б.
Ноздрева (ред.пер.с англ.). - М.: ЮНИТИ, 1998.-787 с.
21. Котлер Ф.,
Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм. - М.: ЮНИТИ, 2003. -
1063 с.
22. Кошкалда І.В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник /
Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаева. – X.,
2007.
23. Кошкалда І.В. Маркетингові дослідження: Навч.
посібник/Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаева. - X., 2007. -
158 с.
24. Кравчук Г.В. Регіональний маркетинг в системі управління
економічними процесами/Національний авіаційний ун-т. — К., 2006. - 286
с.
25. Кривощеков В.И., Морозов ЮД. Маркетинговый менеджмент качества
продукции. — Д.: Наука і освіта, 2007. - 252 с.
26. Лук'янець ТА.
Економічний механізм маркетингу: Навч. посіб./ Київський національний
економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана. — К.: КНЕУ, 2006. -464
с.
27. Луцій О.П., Васюткіна Н.В. Маркетингові дослідження ринку
продуктів харчування: організаційно-методичний аспект діяльності суб'єктів
господарювання/Європейський ун-т. - К.: Видавництво Європейського ун-ту,
2006.-224 с.
28. Маркетинг: навчальний посібник для студентів аграрних
вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації із спец. 5.03060101
"Організація виробництва" / Роздайбіда Н.М., Полянська, Л.С., Булега Ю.М., Муц
М.Р., Музиченко, Л.В. – К.: Аграрна освіта, 2011.
29. Матвіїв М.Я.
Маркетинг знань: методологічний та організаційний аспекти. - Т.: Економічна
думка, 2007. — 448 с.
30. Мельник Л.Г., Корінцева О./., Старченко Л. В.
Маркетингова цінова політика: Навч. посіб. для студ. виш. навч. закл. — Суми:
Університетська книга, 2007.-240 с.
31. Мунін Г.Б., Карягін Ю. О.,
Артеменко А. С, Кошиль Ю. В. "Франчайзинг та готельний бізнес".: Навч. посібник.
К.: Кондор, 2008. -350 с.
32. Мунін Г.Б., Тимошенко 3.1., Самарцев Є.В.,
Змійов А.О. Маркетинг туризму: Навч. посібник для студ. нищ. навч. закладів:У 2
ч. / Європейський ун-т. — К.: Видавництво Європейського університету, 2006. — 2
ч. — 427 с.
33. Мунін Г.Б., Тимошенко З.І., Самарцев Є.В., Змійов А.О.
Маркетинг туризму: Навч. посібник для студ. виш. навч. закладів: У 2 ч. /
Європейський ун-т. — К.: Видавництво Європейського університету, 2006. - 1 ч. —
324 с.
34. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг Підручник / Київський
національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2003.
35. Павленко А. Ф.,
Войчак А. В. Маркетинг Підручник/Київський національний економічний ун-т. — К.:
КНЕУ, 2003. - 246 с.
36. Парсяк В.И., Маркетинг: від теорії до практики:
Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Наукова думка, 2007. -
256с.
37. Парсяк В.И., Маркетинг: від теорії до практики: Навч. посіб.
для студ. вищ. навч. закл. — К.: Наукова думка, 2007.
38. Петруня Ю.Є.,
Маркетинг: Навч. посібник. — К.: Знання, 2007. - 325 с.
39. Пілецький
В.Т., Мананнікова О.Ю., Маркетинг: теорія, практика, самостійна робота,
контроль: Навч. посіб./Донбаський держ. технічний ун-т. - Алчевськ ДДТУ, 2007. -
388 с.
40. Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління
підприємством. — К.: Експерт, 2001. — 384 с.
41. Салига С.Я., Каланджи
/.А. Формування стратегічного маркетингу на промислових
ідприємствах/Гуманітарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніціпального
управління". — Запоріжжя: ГУ "ЗІДМУ", 2007. — 148 с.
42. Скибінський
С.В. Маркетинг: Підручник для студ. вищих навч. закл./ Львівська комерційна
академія. — Л., 2000. — 640 с.
43. Скибінський СВ., Штуль В.П.
Маркетинг: навч. посібник у схемах і таблицях/Київський національний економічний
ун-т ім. Вадима Гетьмана. -К..КНЕУ, 2007.-224с.