Тест 7. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В ПІДПРИЄМНИЦТВІ

1. Бізнес-план - це:
фіксація системи цілей, задач і засобів, які передбачають спрямовану зміну ситуації при передбаченому стані середовища
техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємств у ринкових умовах, програма його діяльності
аналіз діяльності підприємства
оцінювання можливостей проекту або фірми
2. Бізнес-план складається в ситуаціях, коли:
фірмі потрібний капітал для подальшого розвитку
створюється нова фірма або змінюється власник
для аналізу діяльності, якщо істотно змінюється оточення
у всіх цих випадках
3. Бізнес-план насамперед потрібний:
банкам для отримання кредиту
інвесторам
державним контролюючим органам
підприємцю
4. Мета бізнес-планування:
визначення рівня життєздатності та стійкості підприємства
забезпечення підтримки інвесторів та акціонерів
конкретизація стратегії розвитку через систему кількісних і якісних показників
всі відповіді правильні
5. Резюме бізнес-проекту - це:
визначенням його привабливості для потенційних інвесторів
тенденції розвитку галузі та місце фірми в ній
визначення потреб у кадрах на перспективу
визначення і оцінювання як відносних, так і абсолютних результатів діяльності фірми
6. Стратегія маркетингу в бізнес-плані включає:
потребу у приміщенні, обладнанні й трудових ресурсах, необхідних для досягнення цілей, систему постачання
ціноутворення, збут, систему просування товару на ринок, стратегію ринкового зростання
капітальні вкладення, поповнення обігових коштів, виплати боргів, придбання інших фірм
фінансові показники
7. SWOT-аналіз - це:
простий рейтинг продуктів фірми за критерієм прибутковості
аналіз сильних і слабких сторін проекту, його можливостей і загроз
виявлення політичних, економічних, соціальних і технологічних аспектів зовнішнього середовища, які впливають на бізнес компанії
пошук і класифікація факторів, що впливають на економічні явища і процеси
8. При складанні бізнес-плану дуже важливо:
ігнорувати досвід компаній-конкурентів та ринкового середовища загалом
скласти SWOT-аналіз
грамотно і вчасно відреагувати на виявлені відхилення від плану
не переоцінювати реальних можливостей компанії
9. Рекомендовано розрахувати бізнес-план на:
1-2 роки
2-3 роки
3-5 років
3-5 років, але з обов’язковим щорічним переглядом ризиків, перспектив, втрат та актуального фінансового стану компанії
10. Складати бізнес-план повинен:
інвестор
сам підприємець
професіонал у цій справі
сам підприємець, користуючись при необхідності допомогою професіоналів